Indien u een telefonisch consult aanvraagt voor 14:00, wordt u dezelfde dag teruggebeld. Wij bellen tussen 08:00 en 18:00.
Visites voor dezelfde dag dienen voor 11:30 uur te worden aangevraagd.
Herhalingsrecepten en afspraken kunnen via de website worden aangevraagd met de knop 'Aanvraag'.
Herhalingsrecepten kunt u ook aanvragen via de 'Receptenbus' bij de praktijkdeur. Vermeld duidelijk uw naam, geboortedatum, adres, medicijn (sterkte en aantal) en apotheek.
Herhalingsrecepten kunt u na 1-3 werkdagen ophalen bij uw apotheek. Informeer hiervoor bij uw apotheek.
De praktijk is telefonisch te bereiken van 08:00-10:00, 10:30-12:00 en 13:00-16:00 uur. De spoedlijn is van 08:00-17:00 bereikbaar.
Als u telefonisch contact wilt hebben met uw huisarts dan kunt u dit aanvragen bij de assistent en wordt u tijdens een telefonisch spreekuur tussen 13:00 en 14:00 teruggebeld.
Klachtenregeling
Wanneer u ontevreden bent, stellen we het op prijs dat u dit met ons bespreekt. Wanneer wij op de hoogte zijn van uw onvrede, dan kunnen wij proberen het voor u op te lossen.
Is dit lastig voor u of komt u er met ons niet uit, dan kunt u uw klacht bespreken met een onafhankelijke en onpartijdige klachtenfunctionaris.
De klachtenfunctionaris zoekt samen met u naar een oplossing van uw klacht of probleem. De klachtenfunctionaris kan proberen de klacht te bemiddelen.
De klachtenfunctionaris kiest geen partij en heeft daarom geen oordeel. Alles wat u de klachtenfunctionaris vertelt, is vertrouwelijk.
U kunt het klachtenformulier gebruiken op de website van SKGE. De klachtenfunctionaris is eventueel te bereiken op telefoonnummer 088-0229190.
Als u er met uw huisarts en met bemiddeling door de klachtenfunctionaris niet uit komt, kunt u een uitspraak over uw klacht vragen bij de geschilleninstantie huisartsenzorg. Deze onafhankelijke commissie bestaat uit een voorzitter (jurist) en uit leden namens de patiënten en uit leden namens de huisartsen. De commissie wordt bijgestaan door een ambtelijk secretaris die ook jurist is.
Het oordeel van de geschilleninstantie is bindend. Meer informatie kunt u in de folder vinden in de wachtkamer en op www.skge.nl.